FISHNETS






"Vilka fräsiga strumpbyxor du har! Det var längesen man såg sådär tjusiga.."  "Öjj, bruden *busvissel* Shjysta strumpbyxor" 

Jag har då aldrig fått så många komplimanger av främmade människor, främst helt främmande män som när jag använder mina nätstrumpbyxor. Jag vet inte riktigt hur jag förhåller mig till det hela. En del av min tänker liksom att  " Stackars män, tänk var lite hud kan göra med deras bräckliga sinne "  och en annan del får mig att vilja kräkas på dem. Vad tror de att jag ska göra? Horiga fishnets i alla ära, men så lätt är jag då inte.
   Tanken har slagit mig att de faktiskt kanske tycker att mina strumpbyxor är fina. Men jag har sedan länge tappat hoppet om mänskligheten och tror därför det värsta om de flesta.

hÅÅ!




YOU
REMEMBER ME?

E-MAIL

URL/BLOG

WHATS COOKIN' GOOD LOOKIN'?

Trackback
RSS 2.0