STOCKHOLM-LONDON ToR


Jag snörade på mig höstskorna och begav mig ut på äventyr, helt ensam. Läskigt men lärorikt.

I Hampus fönster i London bor en rund och go uggla.

När jag kom fram väntade tre stiliga karlar med tre flaskor vin. Kameran fick stanna hemma. 
Natten avslutades med (förbjuden)fruktbuffé.

På söndagen bar det av till Brick Lane market. Där var mycket folk och prylar. Jag ville ha allt som bilden visar till mitt framtida kök.

På kvällskvisten promenerade vi över Tower bridge och London bridge med en varsin enorm take-away kaffe från Starbucks. Det var fantabulous.


När småtimmarna kom krypandes stapplade vi iväg till Joiners. Där var så mycket folk att min kamera blev lite svettig i pannan, därför blev bilderna inte alls bra.

Utanför stod en hund med sin husse.


När vi sovit lite åkte vi röd buss, träffade ett blommigt hus och drack mer kaffe.

Sen åkte vi mer röd buss för att komma till ett ställe vid namn "Fika" där Hampus jobbar ibland.


De hade personalfest och jag fick vara med.

Vi Primark-shoppade och toppade det hela, i sann white trash-anda genom att ta en milkshake på Mcdo.

Sen var det dax för mig att lämna Hampus, Valentine road och London. <3

Om en bild säger mer än tusen ord så har jag sagt för mycket, men absolut inte allt.

POSTED BY: lisa

Åååhh, jag blir såå avundsjuk. Så underbart i london. Men jag åker på torsdag!! =)

2009-10-26 @ 20:26:23
URL: http://www.moreoflisa.blogspot.com
POSTED BY: Hampus "Karlakarln" Toborg

Åhhhhh Simone! fantasiskt! älskar dig!

2009-11-07 @ 01:25:04



YOU
REMEMBER ME?

E-MAIL

URL/BLOG

WHATS COOKIN' GOOD LOOKIN'?

Trackback
RSS 2.0