prte clingancourt

 


Trots att vi var lite tuffliga från gårkvällen bestämde vi oss för att åka ut till en marknad i en förort. Där hittade vi den mest fantastiska vintage jag sett på länge. Blusar från gångna århundraden och gamla böcker lästa alldeles för många gånger. All very french, all very chic. 
   När vi kände att vi tittat oss mätta på gamla skatter gick vi till Montmartre för att njuta av vårsolen. Vi satte oss nedanför Sacre Coeur för att kika lite på tjusiga grabbar med break-dance skills. Det var en trevlig upplevelse eftersom ögonen törstar lite efter ögongodis, de finns väldigt få här må jag säga. 
   Sen blev vi trötta och åkte hem med en stor burk oliver och lite chips.


POSTED BY: Johnny

Men jag skjuter mig i ansiktet. Jag tar mitt liv. Fuck my face, ge mig fågelburarna, hjorten och caféstolarna.

2010-03-22 @ 08:45:00
URL: http://lilytwig.blogg.se/
POSTED BY: Anna Bo

Bah vill vara i Paris

2010-04-27 @ 10:59:14
URL: http://annabo.blogg.se/



YOU
REMEMBER ME?

E-MAIL

URL/BLOG

WHATS COOKIN' GOOD LOOKIN'?

Trackback
RSS 2.0