UN BON WEEK-END


Min första helg i Paris började på fredagen som de flesta helger gör. Jag och Johanna lockade håret och tog på oss kalasbyxorna och åkte till en skolkamrat. Där drack vi vin och skrattade så som tjejer gör när de samlas och delar med sig av sina erfarenheter. När myrorna i benen började krypa drog vi oss mot stan för att gå på ett ställe vi fått nys om; "Showcase"
   Det var en mardröm. Jag tänkte att om det här är klubblivet i Paris vill jag ta mitt liv.
Vi försökte dansa men DJn var inte den jag önskade att han var, så vi åkte hem och åt chévre istället.



På lördagen skakade vi snabbt av oss fredagskvällen genom att åka till Eiffeltornet och dricka rosébubbel. Solen värmde och fåglarna kvittrade.
  
När skymningen kom var det dax för kalasbyxorna(shortsen) igen. Den här gången var det Kris (en ny och väldigt fin vän) som ville ta med oss på fest. Han lärde oss att lördagar är till för hemmafester. Toppenbra tyckte vi.






Sen glömde jag bort att jag hade kameran....
- Skoja, jag blev full och hade för roligt för att fota!
It sure was a party for the books

Bisous!


POSTED BY: Patrik

Det ser skoj ut :D

2010-02-23 @ 00:15:59
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com



YOU
REMEMBER ME?

E-MAIL

URL/BLOG

WHATS COOKIN' GOOD LOOKIN'?

Trackback
RSS 2.0