090614





Det regnade i går, och dagen före det och dagen före det. Det regnar idag. Det är så jävla regnigt överallt, till och med inne i våran hiss. Jag brukar vanligtvis tycka att regn är ganska mysigt men idag är inte en sådan dag. Idag är så himla mycket söndag - regning, kall, blöt, tankspridd söndag . Smaka på det ett tag och fundera på hur det känns. Inte särskilt bra va?  Därför tänker jag ligga som ett jävla kolli och äta kakor så långt lagret räcker. Jag struntar blankt i allt vad beach 09 heter för det verkar aldrig vilja bli sommar. Nu ska jag porrsurfa efter fina skor.

POSTED BY: Alice

vilka fullkomligt underbara bilder.

varför har jag aldrig sett den här bloggen förut? jösses.



ta hand om dig.

2009-06-16 @ 14:52:13
URL: http://minnenavaprilhimlen.webblogg.se/



YOU
REMEMBER ME?

E-MAIL

URL/BLOG

WHATS COOKIN' GOOD LOOKIN'?

Trackback
RSS 2.0