THE BEST IS YET TO COME

(hoppas jag för annars är jag illa ute)



Jag fyller 20 om två veckor (typ, eller vad vet jag? Är yr som en höna och dagvild för det mesta)  Jag befinner mig i en sorts ålderskris tror jag. Vilket egentligen är ganska fånigt eftersom jag faktiskt bara fyller 20. Jag har nog, om jag har tur, minst 50 år kvar att slarva bort.  

Men frågorna är många. Vem är Simone? Vad tycker Simone om? Vad lyssnar Simone på för musik? Tycker Simone verkligen si&så?    Jag trodde att jag vid det här laget skulle vara någorlunda samlad och liksom klar, men tydligen inte. Det finns så himla mycket som jag ännu inte vet.
   Något jag däremot är helt jävla bergsäker på är att jag har helt fantastiska vänner och en sambo sänd från ovan (eller hur det nu går till) . Jag tror i och för sig att det är allt man behöver.

POSTED BY: Johnny

Åh! *

Ofta man är samlad. Kom igen, vi kommer alltid att vara tappade jubelpuckon.

2009-05-28 @ 13:25:22
URL: http://lilytwig.blogg.se/
POSTED BY: sofie

åh simone, livet förändras var vi än går. det är det som är det fina. att man aldrig vet.

2009-05-29 @ 12:48:44
URL: http://sofiewidh.blogg.se/



YOU
REMEMBER ME?

E-MAIL

URL/BLOG

WHATS COOKIN' GOOD LOOKIN'?

Trackback
RSS 2.0